‏دوره آموزشی آنلاین صنعت زعفران

با ارائه مدرک رسمی از جهاد کشاورزی

رادین زعفران مفتخر است این دوره آنلاین را با همکاری جهاد کشاورزی برگزار میکند.

دوره آموزشی آنلاین زعفران

تاریخ برگزاری:

پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۹

ساعت ۹ صبح

در این دوره شما مطالب زیر را فرا خواهید گرفت .

✔️ کشت گلخانه ای زعفران (صفر تا صد)

✔️ کشت سنتی زعفران( کاشت اصولی و علمی)

✔️ بسته بندی زعفران

✔️ بازاریابی زعفران

✔️چشم انداز ها و ظرفیت های صنعت زعفران .

این دوره بصورت آموزش مجازی برگزار میشود و پس از ثبت نام یک پنل به شما داده میشود و میتوانید با مراجعه به سایت مربوطه و ورود به پنل خودتون فیلم های آموزشی را به مدت یک هفته مشاهده کنید.

تذکر :

مطمئن باشید در این دوره تمامی سوالات و ابهامات شما در زمینه کشت گلخانه ای زعفران برطرف خواهد شد و شما میتوانید این حرفه را به حالتی که براتون توجیه اقتصادی داشته باشد شروع کنید .

تمام سعی ما براین خواهد بود که شما را بصورت اصولی و علمی با کشت سنتی زعفران آشنا کنیم چراکه کشت سنتی و گلخانه ای زعفران دو مقوله جدانشدنی از همدیگر هستند .

مطمئن باشید که ما شما را با بازار زعفران ، ظرفیت های آن ، چشم انداز ها و خطرات و چالش های آن ، روش های بسته بندی و روش های بازاریابی زعفران آشنا خواهیم کرد .

‏مهمترین هدف ما گسترش صنعت زعفران در سرتاسر ایران میباشد

___________________________________________
کلیدواژه ها : دوره آموزشی زعفران ٫ دوره انلاین کاشت زعفران ٫ دوره آموزشی صنعت زعفران ٫ آموزش انلاین کاشت زعفران به روش گلخانه ای ٫ آموزش رایگان کاشت زعفران ٫ آموزش انلاین کاشت زعفران ٫ مدرک رسمی زعفران ٫ مدرک فنی و حرفه ای زعفران ٫ رادین زعفران ٫ آموزش آنلاین کشت آیروپونیک زعفران ٫ دوره آموزشی کشت ایروپونیک زعفران ٫ صنعت زعفران