ویدئو باورنکردنی از زعفران چینی که به 3 برابر قیمت زعفران ایرانی فروخته میشود!

👈 زعفرانی که در کلیپ مشاهده میکنید نمونه ای از زعفرانی است که در کشور چین به روش گلخانه ای به عمل میاید

😱 به اندازه و طول کلاله ها در کلیپ دقت کنید ! مطمئنا از لحاظ ظاهری و بلندی کلاله ها نسبت به زعفران ایرانی در نگاه اول نظر مخاطب را جلب میکند

طبق بررسی های به عمل امده زعفران های گلخانه ای که در کشور چین تولید میشود از لحاظ رنگدهی کمی از زعفران ایرانی ندارد ولی از لحاظ طعم و عطر نسبت به زعفران ایرانی کیفیت پایین تری دارد ولی مهمتر از همه قیمت آن است که در کشور چین به ۳ برابر قیمت زعفران ایرانی فروخته میشود و مشتریان مخصوص به خودش را دارد و متقاضی و خریدار همیشه برای آن وجود دارد!

🔜 در پست های بعدی براتون عکسهایی از گل های زعفران چینی که هم کلاله های بلند تری دارد و هم تعداد کلاله های آن بیشتر از ۳ عدد میباشد میذارم !!

⚠️ بله کشور چین در حال پیشرفت و سرمایه گذاری هر چه بیشتر روی زعفران است و ما هنوز درگیر گرفتن پول زعفران پارسالمون از تعاونی ها !!

⁉️ نظرتون در مورد زعفران چینی چیست؟؟

⁉️ آیا زنگ خطر جدی برای زعفران ایرانی به صدا در نیامده است؟

___________________________________
کلیدواژه ها : زعفران چینی ٫ کشت گلخانه ای زعفران در کشور چین ٫ فروشگاه زعفران در چین ٫ زعفران گلخانه ای ٫ فروش زعفران در چین ٫ زعفران درجه یک ٫ فیلم زعفران اتویی ٫ فیلم زعفران پرسی ٫ کشت زعفران در چین ٫ کشت بدون خاک زعفران در چین ٫ کشت بدون خاک زعفران در چین ٫ نمونه زعفران چینی٫ زعفران گلخانه ای